2023 yılının son çeyreğinde en çok büyüyen markası belli oldu

TAKİP ET

Infinix, 2023'ün üçüncü çeyreğinde 4,2 milyon akıllı telefon satışı gerçekleştirerek en hızlı büyüyen marka oldu. Bu dönemde yapılan araştırmalara göre, Infinix, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla en büyük satış artışını yakalayarak sevkiyat bazında küresel akıllı telefon markaları arasında ilk 10'a girmeyi başardı.

Uluslararası Veri Kurumu (IDC) tarafından yayınlanan Dünya Çapında Üç Aylık Cep Telefonu Takibi raporuna göre Infinix, 2023'ün üçüncü çeyreğinde yüzde 74,8'lik bir büyüme kaydetti. Bu büyüme, 4,2 milyonluk satış adediyle Infinix'i sevkiyat bazında önde gelen küresel akıllı telefon markaları arasına soktu.

Infinix'in CEO'su Benjamin Frank, gençlerin tercihlerine odaklanarak, onların ihtiyaçlarını önceliklendirdiklerini ve son teknolojiyi tarz sahibi bir yaklaşımla birleştirerek tüketicilerin beğenisine sunduklarını belirtti. Frank, özellikle GT 10 Pro ve ZERO 30 serileri gibi ürünlerinin erişilebilir fiyatları, oyun ve Vlog yetenekleriyle geniş bir beğeni kitlesi tarafından benimsendiğini vurguladı. Ayrıca, markanın inovatif stratejisi ve ortaklıklarının, genç ve çekici bir marka imajı oluşturmaya katkı sağladığını da ekledi.

Infinix, genç tüketicilere odaklanarak ürün inovasyonları gerçekleştirirken espor dünyasında da adını duyuruyor. Dünya çapındaki büyük espor etkinliklerinden PUBG MOBILE Dünya Kupası'nda Akıllı Telefon Sponsoru olan Infinix, oyuncuların GT 10 Pro modeliyle yarışmasını sağladı. Ayrıca Mobile Legends, FreeFire, Sound by JBL gibi iş birlikleriyle de marka bilinirliğini geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyor.


 

Infinix GT 10 Pro PUBG